HalamanTAKAR


TAKAR-DIADAPTASIKAN DARI TABUNG KELUARGA ANAK-ANAK ROZIAH DAN DI ASASKAN OLEH ALLAHYARHAM HASSAN NORDIN

I made this widget at MyFlashFetish.com.

"KEHIDUPAN HAKIKI ADALAH SELEPAS MATI"

Tidak ada sesuatu makhluk pun di dunia ini yang mampu untuk melawan kehendak Penciptanya,dan tidak ada yang akan mampu menembusi 7 petala langit dan bumi.Maka yang demikian janganlah semasa hidup ini kita cuba melawan takdir tersebut.Gunakanlah kehidupan dunia dengan sepenuh kesyukuran terhadap Pencipta yang Maha Agung. Janganlah kita seakan mencuba untuk menongkat langit dan menggali bumi kerana semua itu adalah dari yang Hak..renungkan kalendar dan bertafakurlah barang sesaat cuma..

Modal Kecil,Bonus B'terusan&Lebih kepada Kemudahan

Modal Kecil,Bonus B'terusan&Lebih kepada Kemudahan
KLIK JE

Rabu, 12 Ogos 2009

dah 16 kali....


kembali ke blog setelah menyepi .. busy sgt ngan qeja yg bertimbun,akhirnya selesai gak ngan jayanya...kelmarin 12 ogos o9,setelah hampir setahun 6 bulan aku menyimpan hasrat,akhirnya aku berjaya juga untuk menderma darah buat kali ke 16 di Avillion Hotel Port Dickson.Alangkah gembiranya kerna kesekian lamanya aku mencari di manakah kempen derma darah akan dilakukan di PD..kat hspital PD ada gak,tp leceh sikit sbb kena ikut masa staff kat spital.Sedangkan aku bekerja..xada kesempatan utk derma darah,tp apabila kempen sebigini diadakan,masa utk pergi ke kempen tersebut agak panjang iaitu dari jam 9 pg sehingga 4 ptg.mmg ramai juga la, no giliran aku 0157 ( bermakna aku yg ke 157) tapi dlm ramai2 tu,aku sorang jer yg dah pernah derma lebih dari 10 kali,yang lain semuanya di bwh 10 kali.dpt pengiktirafan dari pengurus Avillion Hotel(bangga gak la). Kat Avillion mmg best,itu kali pertama aku jejak kaki ke hotel tu.Nanti bl ada kelapangan n modal lebih aku ingt nk menginap kat sana.Bilik di atas air (terapung).kolam renang dlm laut,tpt makan atas air,gigi air.Kira mmg berbaloi dgn harga dia n rate 5*****. Aku ingin menderma darah aku sehingga lebih dr 41 kali.Itu azam aku,dan aku masih mempunyai 25 kali lg pluang utk menderma.maknanya setahun 4 kali,so aku ada masa lbh kurang 7 tahun lg utk menderma,insya allah kalu Allah panjangkan usia aku,maka sempatla aku menderma darah sehingga 41 kali ke atas.Nk derma wang ringgit,harta pun aku xla sesenang org berada.Maka aku mampu mendermakan darah aku shj utk membantu mereka yg memerlukan.Bukan nya sakit derma darah wlaupun jarum tu nmpk besar.Tp selepas menderma,badan kita akan terasa ringan, selesa, dan puas..cubala utk menderma darah kepada mereka yg blum menderma.. nescaya anda akan merasa seronok utk mencuba kali berikutnya..cuma mengambil masa selama 10 - 15 minit jer.darah yg di ambil pula cuma 450 ml @ 1 pain shj.xbyk la.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ANDA ADALAH PENGUNJUNG YANG KE

Pengikut