HalamanTAKAR


TAKAR-DIADAPTASIKAN DARI TABUNG KELUARGA ANAK-ANAK ROZIAH DAN DI ASASKAN OLEH ALLAHYARHAM HASSAN NORDIN

I made this widget at MyFlashFetish.com.

"KEHIDUPAN HAKIKI ADALAH SELEPAS MATI"

Tidak ada sesuatu makhluk pun di dunia ini yang mampu untuk melawan kehendak Penciptanya,dan tidak ada yang akan mampu menembusi 7 petala langit dan bumi.Maka yang demikian janganlah semasa hidup ini kita cuba melawan takdir tersebut.Gunakanlah kehidupan dunia dengan sepenuh kesyukuran terhadap Pencipta yang Maha Agung. Janganlah kita seakan mencuba untuk menongkat langit dan menggali bumi kerana semua itu adalah dari yang Hak..renungkan kalendar dan bertafakurlah barang sesaat cuma..

Modal Kecil,Bonus B'terusan&Lebih kepada Kemudahan

Modal Kecil,Bonus B'terusan&Lebih kepada Kemudahan
KLIK JE

Selasa, 17 November 2009

Projek Wiring Network

Salam...di tengah kesibukan kerja dan kursus yang masih berjalan sehingga 20 Nov ni,kepenatan amatlah dirasai..tp dlm celah tu,aku trima panggilan dari sahabat d snawang memberitahu ttg projek pemasangan AP wifi utk kolej UNITI diluluskan utk fasa pertama.Pemasangan fasa kedua mgkn akan dilakukan sebelum pelajar kembali dr bercuti.
Aku di berikan tugasan utk membuat pendawaian kabel network di aras 2 bangunan pejabat.Berkebetulan pulak adik aku br je bercuti dr UKM,dptla dia tlg aku.Kerja dilakukan pd hr sabtu dan ahad lepas.ikutkan tugas aku selesai pd hr sabtu jer,tp sbb nk check sistem pd hr ahad oleh en nawawi,maka aku smbung kerja aku pd hr ahad.Dlm keadaan hujan,kerja perlu di selesaikan.Alhamdulillah dengan izin Allah,maka kerja diselesaikan dgn sempurna tanpa ada masalah yg besar.Insya allah utk fasa kedua nnt,pasti kerja
akan bertmbh kerna melibatkan bangunan penginapan pelajar lelaki dan perempuan.Syukur aku pada Allah kerna aku mampu melaksanakan tugas aku dgn jynya dgn bantuan sahabat2 yg benar2 membantu..Bukan sahabat masa senang,hilang masa susah..
Inilah hasil kerja yang aku dibantu oleh adik bngsu aku:







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ANDA ADALAH PENGUNJUNG YANG KE

Pengikut