HalamanTAKAR


TAKAR-DIADAPTASIKAN DARI TABUNG KELUARGA ANAK-ANAK ROZIAH DAN DI ASASKAN OLEH ALLAHYARHAM HASSAN NORDIN

I made this widget at MyFlashFetish.com.

"KEHIDUPAN HAKIKI ADALAH SELEPAS MATI"

Tidak ada sesuatu makhluk pun di dunia ini yang mampu untuk melawan kehendak Penciptanya,dan tidak ada yang akan mampu menembusi 7 petala langit dan bumi.Maka yang demikian janganlah semasa hidup ini kita cuba melawan takdir tersebut.Gunakanlah kehidupan dunia dengan sepenuh kesyukuran terhadap Pencipta yang Maha Agung. Janganlah kita seakan mencuba untuk menongkat langit dan menggali bumi kerana semua itu adalah dari yang Hak..renungkan kalendar dan bertafakurlah barang sesaat cuma..

Modal Kecil,Bonus B'terusan&Lebih kepada Kemudahan

Modal Kecil,Bonus B'terusan&Lebih kepada Kemudahan
KLIK JE

Isnin, 29 Jun 2009

BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM...


SALAM BUAT SEMUA ....
Alhamdulillah..Buat pertama kalinya dalam sejarah hidup .Setelah melayari zaman cyber,baru kini saya dapat meng'create' blog sendiri,itu pun setelah di bantu oleh adik sendiri yang mahir dalam penciptaan blog..Wlaupun blog ini agak ringkas dan tidak seperti lain2 blog yang canggih..tapi saya bersyukur kerana dpt juga mencipta blog sendiri (maklumlah buta IT sikit).Dengan adanya blog ini,saya merasakan diri saya seolah2 seorang pelajar IT yang sedang mempelajari teknik zaman cyber.
Segala apa yang terpendam akan saya luahkan dalam blog ini. kecuali yang melibatkan hak2 peribadi, umum yang melampau, fitnah, umpatan, menjatuhkan maruah individu tertentu, serta perkara yang bercanggah dengan hak2 seorang muslim.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ANDA ADALAH PENGUNJUNG YANG KE

Pengikut